Протягом серпня 2025 року у закладах освіти Борщівської міської ради було проведено моніторинг та оцінку доступності прилеглих територій закладів освіти усіх рівнів, у яких навчаються діти з особливими освітніми потребами, особи з інвалідністю та інші маломобільні групи населення.
Метою проведення моніторингу стало забезпечення реалізації принципів безбар’єрності, інклюзивності та рівного доступу до освіти, а також створення безпечного і комфортного середовища для всіх учасників освітнього процесу відповідно до вимог чинного законодавства України.
У процесі моніторингу здійснено комплексне обстеження прилеглих територій закладів освіти, зокрема під’їзних шляхів, пішохідних зон, входів на територію, елементів зовнішньої інфраструктури, що забезпечують зручне пересування дітей з особливими освітніми потребами, осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп.
Проведена оцінка засвідчила системну роботу закладів освіти щодо створення доступного освітнього простору. Заклади освіти приділяють належну увагу питанням безпеки, зручності та доступності прилеглих територій для всіх здобувачів освіти.
Результати моніторингу узагальнено та враховано в подальшій роботі органу управління освітою з метою планування заходів із розвитку та вдосконалення освітньої інфраструктури громади.
Проведення такого моніторингу є важливою складовою формування інклюзивного освітнього середовища в громаді та підтверджує послідовну реалізацію політики безбар’єрності Борщівською міською радою.